Cimcime30 ben pazar sabah test yapmıştım ama daha 6 gün vardı regle negatif çıktı. Bugün artık kasık ve bel ağrım biraz daha ağrılı devam edince dr a gittim. Dr karından baktı kese oluşumu başlamış gibi rahmin de çok güzel kalınlaşmış normalde 11 mm olur 16 mm kadar dedi mide bulantısına etkili folik asit de yazdı sonra kan baktık ama beta < 2.0 çıktı. Mesai saati geçtiği için soramadım da. Kan belli olmadan önce dr öyle diyince gebeyim diye düşünüp mutlu olmuştum