Kizlar kacinci gunde test yaptiniz ? Ovitrelle kulllananlar varmi 1 kere 250 doz
08061999 ben 11. Gün yalancı pozitif gördüm en kesin adet gecikmesini bekleyin
👆👆👆👆
Kizlar
👆👆👆
Ustt
Kimse yokmuu
pamuksekeer tamam canm cok sagol
13.gunde az da olsa igne etkisi olabiliyor 14.gün yapın cizgi belirginse bebek olabilir
Cadoloz en iyisi bekleyim 14. Gunu