nurcansdc bilimsel bir açıklaması var.Erkek bebegı belirleyen spermler hızlı ve atiktir.Yumurta kapıdaysa önce onlar gıttıgı için döllemeyi yapar.Kız bebek için spermler ise yavaştır emin ilerlerler.
Yanı yumurtlamadan önce erkekler kapıda yumurta bulamazsa ölmüş oluyorlar.Kızlar gelene kadar yumurta çıkmış oluyor dölleyip kızı oluşturuyorlar.Yumurtlama döneminde ilişki olunca erkek spermler hazır yumurtayı bulup hemen döllüyorlar.Yani hurafe degıl.Elbette istisnaları vardır.Ama gayet ilmi bir açıklama.Belkı ben guzel açıklayamamış olabılırım