2bebek-1anne Kızlar merhaba . Doğumdan 1 ay önce tansiyonum yükselmeye başladı düzende zorla tuttum doğumum oldu geçen hafta . Sezeryan ameliyattan 3 gün sonra tekrar çok şiddetli baş ağrısı ve tansiyon yüksekliği yaşıyorum ne yapmam gerekiyor acaba
Elatalay 2bebek-1anne bende ayni soruyu sorcaktm normalde tansiyonum 10-6 falan olur artik 13-8 12-9 falan saglik ocagi hemsiresi 8 ustune cikarsa kadin dogumcuna git demisti ama gidemedm