merhaba kızlar burada okumuştum baya yazı bazıları demişti muayeneden sonra doğuma gittim veya 2-3 gün sonra doğuma gittim veya bir hafta diye bugün bende muayene oldum bi kaç gün içinde gelir mi korktum açıkcası okuyunca da bilgili anneler yazabilir mi yaşayan varsa bu tarz