Sabah ikinci idrarla ovulasyon testi yaptım, hafif ikinci belirmeye başladi ve akıntım vardı.
Sol kasıkta ağrı var gibi. Ocak ayında tiroid ilaçına başladim onunla mı ilgili bilemiyorum.
Adetime 13 gün var bu arada
Eşime bugün, yarın cuma günü değerlendirelim dedim ama bakalim nasip