Merhaba arkadaşlar döngüm normalde 32 gün sürer ve adetim 6 gün olur. Ama bu ay 24. Günde adet oldum. Bugün adetimin 3. Günü ve çok azaldı. Dün doktora gittim. Ultrason da
Yumurtalıkta 57 mm kist çıktı. Cuma günü takviye ve ilaç verecekmiş. Tahlil sonuçlarımda burada. Bilgisi olan var mı? Veya başına gelen kist gebeliğe engel olur mu?
