pims şuan mecburi 3.cü sezaryanımı olacagım 3.ü de korunarak oldu bu 3.cü son artık bağlatacagım hem kendi sağlığım için hemde bakamam yani 4 çocuğa sımdıde doktorlar ben bağlayamam ileride boşanırsan bidaha çocuk düşünmek zorunda kalcan diyolar benim sağlığımı düşünmüyorlar ilerde “ boşanırsam ” yeni alacagım kocayı düşünüyorlar hangisi bağlayacaksa oraya gidip doğumumu yapacagım ama bağlatacağım hatta koparsınlar yani 3 yılda bir hamile kalıyorum delircem 🤣