taylan yani kimse sesini çıkarmadığı sürece değişmesi zor.. Hastalar itiraz edecek, şikayet edecek ki bir aksiyon alınsın. Çünkü ne oradaki doktorun ne asistanın umurunda değil ki, mahremiyetmiş, hasta hakkıymış vs. Kimse sesini çıkarmayınca herkes halinden memnun gibi oluyor. Genel olarak toplumca asalak gibi olduk. Önümüze ne konursa kabul ediyoruz. Hiç birşeyi sorgulamak, niye demek itiraz etmek yok. Allah sonumuzu hayr etsin.. 🤷🏻♀️