yesiimmom bsrelif Şey eşim 110 kilo da onunkilerle birkaç ay sonra idare etmeye başlayacağım ben de şimdi elbise oluyorlar😂 evet çok bir şey almayacağım ya gerek yokk
yesiimmom zey55 Ya ben şeyi de anlamadım şimdi hamile taytı alacağım ya ben şu an ki bedenimde mi almam lazım bu karın her hafta büyüyor😂
zey55 yesiimmom onların içinde lastik oluyor karın ayarlayabiliyorsunuz ama ben yinede bir beden büyük aldım tam oldu üstüme
yesiimmom buketdeniz19 Bana da çok almazsın dedi ama iştahım açıldı artık yiyorum😂 kusman falan çok mu oldu
betl99 Defctodan beli bağcıklı kumaş pantooonlar aldım eşofman gibi. Çalıştığım için tayt vs giyemiyorum malesef bende 47 kiloyum 14 haftalığız evdeki kotlara giremiyorum dediğim tarz palazzo pantolonlar aldım çok rahat
buketdeniz19 yesiimmom yok canım ben hiç kusmadım 😂Yapı olarakta kilo alan birisi değilim o yüzden yiyorumda aslında
Twobabiess yesiimmom 6.aya kadar evdekiler oluyordu sonrası 2 hamile taytı aldım LCW’dan ilk oğlumdan biliyorum doğum sonrası hepsi geniş geliyor yazık oluyor bu yüzden çok bir şey almanızı tavsiye etmem hamilelik su gibi geçiyor zaten
yesiimmom Twobabiess Evet ben de sonrasında giyinemeyeceğim için çok bir şey almak istemiyorum yolu da yarıladık zaten😊