kızlar benimde üçünde deneme klomen femara kullandım çatlatma iğne ile ama olmadı malesef regl oldum aşılama nasıl bi süreç bende gidip görüşmek istiyorum doktorla yine ilaç iğne vs kullanılıyor mu? gonal f isimli bi iğneden bahsetti doktor maliyeti yüksek dedi şimdi bu ay ne olacak benide bilgilendirir misiniz moralim bozuk😕