nur_cill benim de 2000 lerde çıktı keseyi gördü doktor şimdi de kalp atışı duymak için gideceğim şuanlık bir sıkıntım yok biraz bekliyprum o yüzden için rahat etsin istiyorsan bir git keseyi görür doktor en azından sonra da kalp atışına gidersin ağrılar kramplar için de magnezyum vermişti doktor bana