060436 kahvesever__ mayısta 11 yıl olucak su gibi akıp gidiyor gerçekten 11 yılda 3 cü bebeğimiz bekliyorum çok şükür bu günlerimize 🤲😍🤍
Busra5222 kahvesever__ 14 şubatta resmi olrak 1 sene evliyim ama düğünümü 7 temmuzda yaptım o yüzden senem dolmadı daha ve 28 haftalık hamileyim allah izin verirse iki tane erkek bebişlermizi bekliyoruz ☺️☺️
Yazmelegi_ kahvesever__ Maşallah🌸Rabbim daim etsin inşallah. 4 senelik evliyim +2 Çocukla yola devamm ❤️
kahvesever__ Yazmelegi_ amin canım Allah razı olsun seni de rabbim hep mutlu etsin nasılsın bebişler nasıl
Ayca517 kahvesever__ bzmde 8 yil oldu dile kolay😅 sorsan tanistigimizda 20 yasinda korpeciktim o da 24 filinta gibi ahh genclikk😅😅🤣🤣
Ayca517 kahvesever__ gercekten de oyle,saglikla agiz tadiyla nice nice mutlu yillara Allah herkesin yuvasina huzur mutluluk bereket saglik versin🌸🌸🤲🤲
Yazmelegi_ kahvesever__ Nasıl olduğumu bende bilmiyorum 🤣🤣 küçük uyumuyo ne gece ne gündüz perişan oldum vallahi. Sen nasılsın