Rojdiyebiri Kızlar 14 şubatta adet oldum martta lekelenmem oldu adet görmedim dün pik günümdü hamile kalırsam doktor nasıl hesaplayacak gebeliği 😅 bu arada martta çoğu kişi adet görmemiş sizde durumlar nasıll
aslmoms Rojdiyebiri nasıl Martta hiç mi yok adet . 😁 Eğer bu ay varsa ultrasona kan değerlerine göre karşılaştırıp gününü söylüyor
Bereninannesi Rojdiyebiri bende görmeyenlerdenim hatta 5 gündür adet söktürücü kullanıp hala görmeyenlerdenim😒
Rojdiyebiri aslmoms normalde 13-14 martta olmam gerekiyordu olmadım ama yumurtalama tam zamanında oldu
Rojdiyebiri Bereninannesi şubat ayında yumurtalama olmadıysa adet göremiyormuşuz 😕 söktürücü kullanmadım dün yumurtlama günümdü denemelere başladık yine😅
anneyim01 Rojdiyebiri 20 Şubat ta gördüm enson Nisan 1 hala Tık yok glm ya beklemedyim gögüs agrım ara ara kasık agrım var belle ama tık yok 😔 cok gerginim
fatmagrlk Rojdiyebiri Şubat 20 de regl oldum 1 Nisan bugün hayla olmadım gün içinde tansiyonum düştü kaç gündür aklımdaydı test yaptım negatif çıktı
Nedbur Rojdiyebiri en son 22 şubatta oldum bugün 65 beta ile gebelik öğrendim ama değer çok düşük geldi bana kimyasal olabilir
Rojdiyebiri bebegimle_ben bazı kadınlarda stres hamile kalmak için çabalaması yaramıyormuş bencede relax olun biraz
eylusce Rojdiyebiri 26 şubatta oldum en son. Martta olmadan direkt nisana geçtik 🙈 yumurtlamam da geç oldu bu ay bilmiyorum nedendir iyice dengemiz bozuldu