gokce_96 Arkadaşlar merhaba 39+0 için sezeryan tarihi aldım. 20 nisan da inşallah bebeğime kavuşacak. Ama hangi burç olucak anlamadım. Bazı yerler koç bazı siteler boğa diyor. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?