kahvesever__ Alya05 bende çok hastayım hiç halim yok mercimek çorbası yapıcam bir yapa bilirsem önceden taş fırında yaptığım lahmacun var dondurucu da onu da çıkartırım yeterli
annekiz6141 Alya05 çorba yapıcam ezo gelin bide bütün tavuk alicam kizartmis lavasa sarıp yeriz midem çok kötü benimde kalkicak takattim hiç yok 🥺
Alya05 kahvesever__ Geçmiş olsun cnm yeterlidir o zaman Markete gidebilseydim karnabahar alırdım kaç aydır yapmadım özledim
Alya05 kurkmantosuzmadonna Afiyet olsun canm Ben kızartma buzluğa koymuştum yazın hemen kahvaltıya çıkardım çok güzeldi. Senede daha çok yaparım 😂🤭
Alya05 kahvesever__ güzeldir ya bizimkiler de seviyor komşuma dedim markete gitsen bana al bakalım artık
kurkmantosuzmadonna Alya05 ay öyle güzel oluyor. Annem de yapar. Valla ben de baktım dolapta her sebzeden bir iki tane kalmış. Karnıbahar da var. Soslayıp atacağım.
annekiz6141 Alya05 yok kuşum benim eve hazır çorba asla girmez.. 5 seneyi geçti evleneli hiç kullanılnadim esim ben yokken bardak corbalarindan alıp içmiş bi 😂
Deleted33000 Alya05 öğretmen ne alaka kız bende patates yumurta haşlayıp yesillikle dürüm yaparız galiba
Alya05 Deleted33000 kızımla ilgileniyor canım bir de saat 5:00’te okuldan çıkıyor eve gidene kadar 5:30 altı olur dedim neyse ona dolma yaparım eve gidince pişirir direkt yer
kurkmantosuzmadonna Alya05 ay sen annem misin ? 🥲 Annem de hep kardeşlerimin öğretmenine dolma sarma yapıp gönderirdi hep.