hghg Kızlar doğumdan sonra basur oldum tuvaletimi yaparken çok acıyor bide şişlik var nasıl geçecek bu krem ve arada kantaron yağı sürüyorum birkaç gündür ama geçmedi
dgngr hghg genel cerrahına git. İlaçla geçmezse ameliyat olursun. Ben de ameliyat olcam doğum sonrası. Geçmiş olsun
dgngr hghg benim çatlayıp iyileşmiş. Geç kalmışım. İlaç verdi kullanmadım. Çünkü artık o geçmez diye düşündüm
aslmoms İlk gebeliğimde oldu. Eczane sarı bir merhem verdi. + olarak anestol. Tamamen iyileşti bir sorunum yok şükür. 2.gebeliğimi yaşıyorum.
aslmoms hghg evet :( duramıyordum ağrıdan. Ben o şekilde birde onu geri itme yöntemi varı. İnternete bakabilirsiniz. Geçmişti. Yine dr görünmenizde de fayda var tabi.