Merhaba, 5+3 haftalık gebeyim.
Bugün ilk dr kontrolüne gittim. Kese ve yolksac normal gebelikle uyumlu.
Ama kese etrafında yaygın sıvı var dedi, kanama değilmiş ama.
Kese de %45 tutunmus ama normal dedi. 5 gün sonra tekrar çağırdı başına gelen oldu mu?