mervekalkann sematopal1998 26. Haftaya giriyorum hala doğru düzgün göbeğim yok üstelik sadece 2 kilo aldım normalmiş 😊
aysct İç karnınız geniştir benim 32. Haftada falan çıktı şimdi 38im ama 25 haftalık gibi falan duruyor
birbebegin Normal her gebelik her bebek bir olmuyor ilk gebeliğimde kocaman karnım vardı nefes alamıyordum resmen şimdi 9 aya girdik karnım kücücük duruyo 5 6 aylık gibi