Kızlar selam ben yarın Erzurumdan adanaya gideceğim eşimle eşim araç ile gidelim diyor emin olamadım 12-13 saat sürecek bir yol uçakla gidelim dedim basınç yapıyor uçak dedi sana arka tarafı ayarlarım yatarsın dedi ama bilemiyorum
uçak mı daha tehlikeli bilemedim sizin böyle deneyimleriniz var mı