doga_arslan Merabalar 14. Haftadan sonra doktorunuz kaçıncı hafta için muayene günü belirledi acaba, benim doktorum 16. Hafta için belirledi ama iki haftada bir gitmek bütçe olarak zorluyor, genelde gördüğüm ayda bir gidildiği.
user99 doga_arslan ben devlet hastanesine gittiğim için bana ayda bir gel gedi şuan 15 haftalık oldum cinsiyeti de öğrenemedim henüz 17 de gitmeyi düşünüyorum
aslmoms doga_arslan Siz aslında 14 geç gitmişsiniz bence. 12 de gittim ben 2 li tarama ile birlikte geçti. (devlete gittim bunu) 16 gittim. 20 den snra da detaylı için var. Yani ayda 1 e denk geliyor. Hatta dün eşim sordu. Detaylı yarın güzel geçerse belki bu ay özele gitmem bile. 24 te gidebilirim.
doga_arslan Cinsiyeti 12.haftada öğrendik 14 te tekrar çağırmıştı 14te gidince 16da görüşürüz dedi iki haftada bir randevu veriyor genelde ama ben şu an bir sıkıntı yokken iki haftada bir gitmek istemiyorum bu kadar sık çağırması normal mi onu sormak istedim