brco jalepone şu an sadece içli köfte yaptım yufka alıp börek yapcam bir de sarma sarcam iyileşmeyi bekliyorum yapmak içinn grip oldum
jalepone brco içli köfte yapmak istiyorum ama uzun sürer ya son düzlükteyim ama çok iyi oluyor cidden
Ayca517 jalepone hahahah🤣🤣 anamin evinde iki yumurta bile kirmayan ben 🤓 yasimiz geciyor ondan oluyor hep bu el cabuklugu🤣
fatma102 jalepone İki çeşit kurabiye Poğaça Kek İçli köfte Fellah köftesi Börek koydum Sarma var birde bunları çok çok zamana yayıp yaptım kimisinden yardım aldım hepsi birden olmuyor malesef 🫢
jalepone fatma102 herkes aynı şeyleri koymuş sarma fellah içli köfte çok uğraştırmalı benim o kadar vaktim kalmadı 😞
fatma102 jalepone kek kurabiye falan koyabilirsin canım poğaça.yada yufkayla börek sarabilirsin en hizlisindan
pinkolojii jalepone çorba bile yapıp atmayı düşünüyorum. Özellikle mercimek çorbası katı yapınca suya atıp çözdürüyorsunuz, yeni yapılmış gibi oluyor. Refika nın bu konuda tarifleri var. Onlara bakmanızı öneririm.