iz_l344 İlk doğumum devlette oldu önce bebeği alıp gerekli kontrollerini vs yapıp odamıza götürdüler zaten oda da annem vardı ona teslim etmişler 10-15 dk sonra da beni getirmişlerdi, şuan ikinci gebeliğim özelde olacak doğum özelde sanırım anneyle aynı anda çıkıyormuş ama belki hastaneden hastaneye değişiyordur süreç