gvnrzz nazliigul bizim görüş günümüz bugun öğleden sonra, güzel pozlar verirler insallah 🥰 Sizin de 24 haftalıkmıs sanırım. Bizim de 24 ☺️
nazliigul gvnrzz valla bu sefer fotoğraf alamadım 😢 doktorum pozisyonu uygun değil güzel olsaydı verirdim dedi herşey yolunda olunca bişey diyemedim tabi 🙈 evet 24+5 olduk