Zehradgn 32 haftalığız 2 haftadır kaşıntım vardı fakat son 3-4 gündür aşırı arttı hele bacaklarımda öyle böyle değil ağlicam artık yaşayan ve çözümü bulan var mı lütfen 🙏🏻 doktoruma soramadım yurt dışına çıkmış 😏😣
Satiii Zehradgn gebelik kolestazımıydı neydi ondan olabilir ablamın da son haftalarına doğru olmuştu önemli birşey sanırım ihmal etmeyin
Zehradgn Irmakdkm Çok çok tşk ederim öncelikle 🙏🏻♥️ Hayır 3 gün çnce kontrolüm vardı dr sormayı unuttum rutin kontroller yapıldı yolundaydı herşey bebek iyiydi 1.600 gram dedi ama bu kaşıntı artıyor gittikçe ölecem
Minam Kendi drunuza ulaşamasanız da mutlaka karaciğer fonksiyon testlerinize baktırın. Drunuzun yerine bakan biri vardır mutlaka.
Zehradgn Minam inanın bilmiorum geceleri ağlicak duruma geliorum kimileri de mevsimseldir diyor ama bilmiorum 😕
dml33 Zehradgn gebelik kolestazanimi oldunuz acaba o kasinti yaparms doktorlar krem falan veriyolar diye biliyorum
Zehradgn dml33 asistanına ulaşmıştım cildiye ye görünün dedi cildiyede aradım gebe bayanlara bakmıyoruz dedi napıcağımı şaşırdım
Irmakdkm Zehradgn rica ederim gebelik alerjisi olabilir ne saçma cildiye bakıyor tabiki buna başka hastaneye görünün derhal
AcemiAnneee Zehradgn canım nemlendır bı de Kasıma daha kötü oluyo kaşıyınca benım bacakları sankı kedı cırmıklamış gıbı yapma
Aycha Zehradgn Mutlaka bir kadın doğum veya dahiliye doktoruna gidin. Karaciğer ultrasonu, karaciğer fonksiyon ve safra asitleri tahlilleri yapılsın. Gebelik kolestazı olabilir, ihmal etmeyin. Geçmiş olsun.
Selimunl Zehradgn ben yaşıyorum şuan gebelik kolestazını ilk gebeliğimde de yaşadım 25. Haftada başladı benimki normalde daha geç olması gerekiyo alt ast ve safra asitleri tahilleri yaptırın sonuçlaa göre doktorunuz dahiliyeye yönlendirir yada ilaca başlar geçmiş olsun ihmal etmeyin
useyma Zehradgn bu önemli kan testi yaptırın değerlerinize bakılır..alp ast vs.. benimde kaşıntılarım dayanılmazdı..32. Haftada değerlerim normalden yüksek çıktığı için kaşıntılarım vardı ilaç kullandım sora sora geçti ama kontrol altında her kadın doğum doktoruma gittiğimde kan verip test yapılıyor..aksatmayın derim önemli🙏🏼
Selimunl Zehradgn evet erken doğuma sebep oluyo ilk doğumumu 37 haftalık yaptım çünkü karnımda kakasını yaptı şuan ikinciye 35+2 haftalık gebeyim doktorum gidebildiğimiz yere kadar gidicez dedi sürekli takip altındayım haftada iki kere tahlil yaptırıyorum
Melek09 Zehradgn canım kuzenim aynısını yaşadı o yüzden doğumunu erkene çekmişlerdi önemli bir şey sakın kendi başına bir şey deneme yarın doktora git bence
useyma Zehradgn geceleri uyuyabilecek kadar kaşıntılarım geçti..37+0 dayız🤰🏻Cuma kadın doğum ve dahiliye kontrolüm var:) çok şükür iyim🤲🏻