Bebek10 10+2 de %70 ihtimal kız olabilir demişti doktor ama çokta güvenme demişti. 16.haftada başka bi doktor bakmaya çalıştı bebek kendini o kadar kapatmıştı ki asla göstermedi doktor kendisi dedi hatta asla göremiyorum diye göremediğine eminim bende :) görmediği halde net değil ama kız olabilir dedi beklemedeyiz bakalım ne çıkacak 😅✨