_Umayinannesi lütfen ihmal etmeyin o ağrıyı hemen bi fizik tedavi doktorumdan randevu alık ve mr çektirin(gebelikte en güvenilir görüntüleme yöntemidir) ben iki defa çektirdim herhangi bi problemle karşılaşmadım doğurana kadar o ağrısı berbat şekilde çektim sakroiliak eklem romatizması teşhisi kondu çünkü doğum şeklimi bile değiştirdi doğum yaptım çok şükür iki buçuk ay oldu hâlâ çekiyorum ve berbat durumdayım bebeğime bile çoğu zaman kalkamıyorum topallıyorum yol yürüyemiyorum lütfen boşlamayın ilk önce doktorla görüşün romotolojiye yönlendirsin sizleri