Arkadaşlar yurt dışında cinsiyet seçimi ile tüp bebek yapılıyormuş. Yapan bilen duyan varsa yanlış cinsiyet transferi olma ihtimali var mı? Mesela erkek isteniyorsa kız transfer edip biz erkek transferi ettik deme gibi bir şey olur mu? Hiç istediği cinsiyet dışında farklı çıkan oldu mu? Bu konudaki her türlü tecrübe ve duyduklarınızı paylaşırsanız çok sevinirim