aysusrm bizim durumumuz iyi. Yani paramız yok, borcumuz var ama çok sıkışık değiliz. Bana eşim sormadan ben devlet dedim. Henüz karar vermedim tabi. 25+3 haftalığız. Ama ben özele güvenmiyorum hiçbir şekilde. Çocuk kaçırıyolar. Bilerek erken alıyolar. Küvezdeki kullanılan ilaçları değiştiriyolar falan. Belki özel olur büyük konuşmayayım ama gebelik okulu dahil herkes devlet diyo. Bu devirde özele güvenilmez kesinlikle. Risk ne riski onu bilmiyorum. Ben başından beri devlete de muayeneye gidiyorum, testlerimi devlette yaptırıyorum. O yüzden doktor tüm bilgilerimi görebiliyo. Devlette takipli olduğun doktor olursa daha rahat edersin. Riskli hamileliğin ne onu bilmiyorum ama