sorun yok ben de korkuyordum tansiyonum kalkar diye ki kalktı da heyecandan evden çıkarken ilaçlarımı falan aldım kendimi çok kötü hissedersem diye de kendim getirmiştim. Hatta ama bir şekilde Komisyoncular da hocam da beni sakinleştirdiler hatta durabiliriz falan dediler ben devam ettim hepsi biliyorlardı hamile olduğumu ani fren falan yaptırmadılar çok kolaylıkla geçtim darısı başınıza ben de sekiz haftalık falandım