Merhabalar herkesee🌸 Ben 7 haftalık hamileyim. Bu hafta sonu Ösym’nin bir sınavına girmem gerekiyor. Biliyorsunuz ki x-ray tarzı bir cihazdan geçiyoruz. O tarihte ben 8+2 olacağım. Sizce bu cihazdan geçmek bebeği etkiler mi? Böyle bir şeyi deneyimleyen var mı? Şimdiden teşekkür ederim. 🥰