Sevval_66 canım tabi ki körü körüne gitmeyeceğiz ama herşey biraz da nasip benim 5AA embriyom tutmamıştı başka birinin 2BA embrıyosu tutunmuştu 😊 senin için chat gpt ye sordum 😅
• 6 → Embriyo tamamen genişlemiş ve çıkmaya (hatching) başlamış (çok ileri aşama 👍)
• İlk B (iç hücre kitlesi) → Bebeği oluşturacak hücreler orta-iyi kalite
• İkinci B (trofektoderm) → Plasentayı oluşturacak hücreler orta-iyi kalite
⸻
📊 Genel değerlendirme:
• AA / AB → çok iyi (en yüksek kalite)
• BB → ✅ iyi ve transfer için gayet uygun
• BC / CC → daha düşük
👉 Yani senin embriyon:
💛 “Orta-iyi kalite, tutma şansı olan embriyo”
⸻
💬 En önemli konu:
Kalite tek başına her şey değil!
Şunlar da çok etkili:
• Senin rahim durumu
• hormon dengesi (özellikle insülin direnci)
• transfer zamanı
• embriyonun genetik durumu (PGT varsa)
⸻
📈 6BB embriyonun şansı
Genelde:
• Tutunma ihtimali %40–60 civarı olabilir (kliniğe göre değişir)