ikizannesieso off bende az önce doktoruma yazdım. Gebeliğimin ilk haftasından beri var. Normalde yoktu. 2 kez suya katılan şaselerden kullandım. geçmedi. 2 kutu fitil kullandım geçmedi. CRP geçen ay 21 di. Doktorum grip olmuşsundur dedi evet olmuştum. Israrla ilaç yazmak istemedi. Rahatsızım bu konudan dediğimde bir ilaç ismi söyledi. Antibyotık.
Ama özellikle yanma vs var mı dedi yok dedim. Sizde varmış.
Doktorunuza danışabiliyormusunuz ?