19+2 deyim şuan ilk kasılma hissi 5 gün önce olmuştu bugünde oldu. O zaman hastaneye gittiğimde nst de sancı çıkmadı ama doktor rahim arkasında kasılma var dedi. Bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde 20den sonra başlamıştı bu daha erken olunca korktum. Bebk böyle bir tarafa toplanıp semsert oluyor. O sırada ağrı falan hissetmiyorum .Benim gibi olan var mı ne zaman doğum yaptınız