yalcnkayabeyza 1oglanannesi Benim henüz belli değil cuma çatı muayenesi ile öğreneceğim normal mi sezeryan mi olacağımıı🫠🫠
yalcnkayabeyza Elisa0110 bende 37den sonra yapıcsm dedi doktorum. Olur da doğumu başlatmayalım diye hiç yapmadı çatı muayenesi.
cizgilidefter yalcnkayabeyza 38+2yiz biz de. Son bir iki gündür mide yanmaları başladı ya :( çok rahatsız edici. Doğsa mı artık bebişlerimiz
fatma102 cizgilidefter geçmiş olsun benim 35 ten beri var artık ileri seviye doğunca geçecek ümidiyle bekliyorum 🙌39+4
Herhangibibiri 39+5 Uygulama son 9 gün diyor vajinal doğum olacak doktorum son ana kadar sorun çıkmazsa öyle dedi bu dokuz gün içinde ne zaman gelir yada gelirmi bilmiyorum bakalım hayırlısı