Kızlar benim bebegim 33 haftalikken normal seyrinde vakti gelmis gibi, yeterli acilma ve suyun gelmesi sonucu vajinal doğumla geldi dünyaya. Dogdugundan beri her kontrolde yok bingildagi küçük yok kapanmis deyip gönderdi yenidogan birimi. İki farkli doktor bakti biri radyoloji digeri cocuk doktoru, ne beyninde ne bingildakta herhangi bi sorun görülmedi zaten baş çevresi buyumeye devam ediyor dogdugunda 32 cm idi, dun son ölçüm 40ti yanlış hatirlamiyorsam ama aile hekimindeki ebe kapanmış gibi bisey dedi. İnsani korkutuyorlar. Dun 4. Aya girdik bu aşamada kapanmış olursa sorun olur mu