Kızlar çok tedirginim dün yeşile dönük sarı akıntım oldu gece doktoruma mesaj attım randevu alıp geleyim mi napalım diye gerek yok geçmezse kendiliğinden bakarız dedi. Önerebileceğiniz şeyler var mı geçmesi için resmen ciddiye almadı doktorum. Bu arada ağrı sızı yok koku yok sadece böyle bir şey gördüm lavaboda