zhrzhr123 selcuklu tıpa aybike pekin hocaya gittim cok memnun kaldim eşinle iceri giriyorsun ve a dan z ye herseyine bakıyor raporluyor renkli bi sekilde bebeğini gorebikiyorsun fotograf veriyor ben cok memnun kaldim fiyat olarakta 3600₺ ydi sanirim 1ay anca oldu ben gideli özellere taş cikarir 40dk ya yakin suruyor ilgilililer