aysu_06 Herkese Merhaba.Azərbaycandan yazıyorum. 5 haftalık hamileyim. Hamile olan herkes tüm gün uyurken neden bilmiyorum benim hiç uykum yok,aksine uykularım kaçmış durumda.İlk gebeliyim olduğu için tecrübesizim.Normal bir durum mu bu?
minikveanneesi aysu_06 merhaba benim 2 . gebeliğim ☺️ilk gebeligimde her an uyurken 2. Gebeliğimde sabahlara kadar uyuyamyordum ama geçici bı durum merak etme bı süre sonra normale dönyor
mervekalkann aysu_06 hamile kaldığımdan beri uyuyamıyorum asla hiç o sosyal medyada gördüğümüz sürekli uykulu olan hamilelerden olamadım malesef çok özeniyorum 26. Haftama giriyorum daha fazla uyanmaya başladım artık 😑
aysct Her gebelik aynı olmuyor kendinizi o belirti yaşanacak diye hiç şartlandırmayın. Benimde ne uyku halim oldu ne de kusma bulantı hiçbirşey yaşamadım
aysct mervekalkann kendim öyle hamilelik geçirmediğim için o sosyal medyadakiler abartıyormuş gibi geliyor nedense
mervekalkann aysct Ben de aynı fikirdeyim illa ki uyku hali oluyordur bazılarında ama sosyal medya abartı üzerine kurulu olduğu için show yaptıklarını düşünüyorum ben de.