flz3576 Kızlar net 2 gündür uyuyamıyorum ondan öncede hergun 2.3 saatlik uykuyla duruyorum piskolojim alt üst tansiyonum düşüyor uykusuzluktan panik oluyorum acile gitsem bi serum bişy verirler mi yoksa düşüp bayılıcam şurda 😫
busu1 flz3576 12 buçukta uyudum 3te uyandım hala ayaktayım doktora gideceğim bir de bu kafayla randevum var geceleri uyuyamayıp gündüzleri uyuyabiliyorum🙄
karpuss flz3576 hâlâ uyumaya çalışıyorum ben de 🥲 acilde uykusuzluk için ne verir bilmiyorum magnezyum kullanıyor musun?
busu1 flz3576 Abowww saat kaç oldu birde uykusuzluktan da uyuyamıyor insan bazen birde ilk fırsatta uyuman lazım tabi öyle bir fırsat olursa 🙄