Mahbuss Kızlar şuan çok heyecanlıyım az önce 5 dk oldu test yapalı çok ince bir çizgi belirdi inşallah doğrudur
Mahbuss markad canım malesef yok bunuda internetten sipariş verdim. Artık eczaneye gitmeye utanıyorum 🥲
Mahbuss busu1 ya bugün veremiycem yarında yapayım. Eğer koyulaşma olursa direk dahiliyeye gidip vereceğim. Tiroidim var İnşallah doğrudur ya artık testlere de güvenemiyorum
Mahbuss bebegimibekliyorum__ awoxta tırt bence sabah test yaptım çizgi çıktı şuan bembeyaz Şimdi tekrar test yaptım yine bembeyaz bıktım artık ya 🤦
markad İnşallah vardır ben erken gebelik testlerine pek güvenmiyorum beni de çok yanılttı kaset testler daha güvenilir 🫶🏼