Kızlar bir gece önceden sancılarım bebeğin toparlanmasıyla başladı ara ara sabaha kadar oluyordu sabah randevum vardı hemen acilden yatış verildi çok ilgilendiler 4 cm açılma vardı odada baya yürüdüm çömelme hareketleri yaptım ebem bol bol yürü dedi ben o hareketleri yaptıkça sancım arttı 1 saatte çoğaldı ve beni hemen aldılar 6 7 cm olmuştu açılma ben ıkın dedikçe o anda son nefesine kadar dene dedi 5 6 ıkınmayla suyumun patlatılmasıyla 1 saatten az sürede bebeğim geldi ama dikişim var yinede ebemizi dikişimi attı aşırı ilgiliydi hiç ne ağrı ne acı hissetmedim ikinci doğum gerçekten daha kolay oluyor ayrıca çenenizi eğip kendinizi tam ıkınma sağlarsanız bebek hemen kendini dışarıya atıyor ama bebeğim minyon doktor söylemişti zaten ultrosonda 2500 gr doğdu zaten bebeğinizi kucağınıza alınca herşey unutuluyor o an herşeye bedel Allah herkesin bebeğini sağsağlim kucağına almasını nasip etsin inşallah 🙏🙏