7 gündür adetim gecikti. Geçen ay 6 gün gecikti ertesi gün adet oldum. Bugün doktora gittim kan ver dedi. E nabızdan sonuca baktığım zaman beta hcg 2.63 çıktı. Sizce hamilelik başlangıcı olabilir mi normalde 0.2 falan çıkıyordu 2 kez verdim önceden bu sefer direkt 2 çıkınca tedirgin oldum. Bikaç günlük hamile olabilir miyim acaba bebek oluşuyorddur falan ne bileyim size sormak istedim. Bebeğim 10 aylık oldu bu arada burası çok faydalı bir yer birçok anneyle sorularımıza cevap bulduk :)