busradai Lekelenme kanama olmadıkca normal karşılıyor doktorlar bende de çok olmuştu hatta bi ara düşük yapıyorum sandım regl ağrısından biraz fazla olabiliyor doktorum normal demişti ama sen yine görüş için rahat eder 😊😊 sağlıkla gelsin inşallah
zeynepaltnts66 Kan testinde mi öğrendiniz idrar testinde mi acaba bende de belirtiler var çünkü adetime yedi gün var ama test yapsam mı bilmiyorum sabretmeye çalışıyorum
zeyzeysuu zeynepaltnts66 merhaba adet olmadim sonra test yaptim silik cikti biraz gecsin dedim 2 gun sonra kan testinden ögrendim