incii2022 Haftadayım kaşıntım çok karaciğer enzim değerlerime baktırdım iyi kolestaz değil yani ilk gebeliğimde olmuştu. Şimdi bu kaşıntı neden olablir 30. Haftadan önce belli olmuyormu kolestaz bilgisi olan arkadaşlar…