Bende 6 yıl önce doğum yaptım şehir hastanesinde bende çok memnun kalmıştım benim zamanımda her yeri kapalıydı pandeminden dolayı tek kişilik oda da kalmiştim kaldıgım oda da doğum yapmıştım şuan ikinciye hamileyim nasip olursa gene orda dogurcam doktorum Temmuz’a kadar Kestel devlet hastanesinde bilmiyorum ne olur Temmuz’a denk geliyor doğumum