Selam kızlar ilk bebeğim ve dört buçuk aylık oldu çevre de çok konuşuyorlar kafam karışıyor doktorlar 6 aya kadar sakın oturtma diyor bazı kişiler oturtuyor doktorları demiş,
Ek gıda için erken diyorlar başkalarının doktorları şuan bile başlatmış kafam çok karıştı yardımcı olur musunuz ?