Kızlar 27+3de doktora gittim son 1 ayda biraz fazla kilo almışım aynı zamanda bebeğin suyu fazla ve karın çevresi 1 hafta ileride dedi şeker yüklemesi yapmamı istedi normal çıktı sonuçlarım yediklerine dikkat et dedi bu durumu yaşayan varmı merak ettim