neznaz787gmailcom 18 haftalik oldum ya birsey soracağım kızlar sabahları yataktan kalkarken başımı ağrıtıyor sizinde öyle oluyor mu ne yapmamız lazim zonkluyor resmen gidip geliyor parol icmede sıkıntı varmi bilmiyorum ama
nessrinnn neznaz787gmailcom ay evet benim de olmuştu kaçıncı haftamdı tam hatırlamıyorum ama belli bi haftaya gelince baş ağrısını çok yaşamıştım ve 2-3 hafta devam etti öyle çok su iç diyorlardı ama su içmekten de çatlayacaktım artık yani suyla filan bi alakası yok bence doktorum sadece parol önerdi zaten başka ağrı kesici kullanma dedi hiçbi riski yokmuş hamilelikte sizde içebilirsiniz ben yine her gün almıyordum haftada 2-3 kes filan alıyordum ama belli bi zamandan sonra geçiyor
kurkmantosuzmadonna neznaz787gmailcom tansiyonda sıkıntı yoksa normal. Benim de yanılmıyorsam 14. Haftalarda başlamış ve 1 ay sürmüştü ama benimki gece gündüz ağrıyordu . Doktorum gebeliğe bağlı kan basıncı yükselmesinden olabilir demişti.
neznaz787gmailcom revsnnnn valla iciyorum ama anlamadım geceleri uykum pek gelmiyor gelince uyumus oluyorum anca
neznaz787gmailcom kurkmantosuzmadonna olabilir valla tansiyondan bir yana sıkıntı yok ama bende nasil desem hep degilde ara sıra geliyor farketmeksizin yani anlamadım ama
kurkmantosuzmadonna neznaz787gmailcom benimki hep ağrırdı. Parol içerdim birkaç saat sonra yine başlardı. Psikolojim bozulmuştu. 🫠