1oglanannesi 36 olunca içime bi rahatlama geldi benim gibi olan varmı? Sanki artık olsada bişey olmaz havasına girdim gebelik sürecim zorlu geçiyo suyum az az gidiyo uzanarak 36 ya vardım çok şükür 🤗🫶🏻
Gecekusu42 1oglanannesi evet bende öyle azda olsa bı rahatlama geldi sanki sona yaklastık rahatlaması bu 36+1 an itibariyle herseyimiz hazır riskten dolayı hep hazırlıklı gidiyoruz yarın randevumuz var bklm benim bebiş kaç kilo olmuss merakla sabah olmasını bekliyorumm🥹🫶🏻
atesvesu 1oglanannesi 36+1 olduk kasılmalarım var ara ara girip çıkıyor 15 nisana sezeryan günü aldiim inşallah zamanında doğar şuan erken hastane çantam hazır doğum için temizlik yapmadım cumartesi günü yapılacak erken dogurmam inşallah 🤲🤭
minnosss58 1oglanannesi 36+5 olduk ama ağrılarım çok oluyor bebek asagi bayağı inmiş sol kasık ve bacağım felaket ağrıyor dayanamazsam yarın hastaneye gitmeyi düşünüyorum
azra01 1oglanannesi 34 hafta olacaz yarin ama daha çanta hazır degil yarin gidip eksikleri alicam sonra da hazırlamayı düşünüyorum. Yarin hastane randevum var nst baglanacam insallah bir sorun çıkmaz 🙏🏻😊
halkatatlisi 1oglanannesi 36+2 oldum şuan😅çantamız hazır, 2. gebeliğim 35+4 de 2930 du kilosu kanala yerlesmis bugün müthis sancılar kasılmalr çektim kesin doğuruyorum dedim ama buradayım 😂 sizinki kaç kilo normal mi sezeryan mı ilerliyosunuz
1oglanannesi halkatatlisi ay ben en son 35 haftada gittim 2 kilo dediler ☹️ plasentada yaşlanmış dediler falan az alır kilo çantam tam hazır degil ama esas şeyleri koydum marketden alınıp koyulaacak bi kac bişey kaldı bende çok sancı çekiyorum eaasda bacak aram bacagım çok kötü agrıyo
1oglanannesi atesvesu insaAllah canm hayırlısıyla olsun bende sezeryen olucam ama gününü daha bilmiyorum
gamze6p @1oglanannesi bende 34+5 oldum son zamanlar geçmiyor ağrılar çoğaldı hastane çantasını bu pazar hazırlayacağım en son 33 de gitmiştim 2265 gr dı bakalım şimdi kaç oldu cumartesi kontrol
1oglanannesi minnosss58 evet o agrilar bendede var bevek bendede asagı indi baskı yapıyo doktorum sinir agrısı dedi
esalsby Ben de 36+4 oldum bugün. Baş aşağı pozisyonda bebeğim. Kasıklarımda baskı hissediyorum. Suyu sınırdaymış onun için bu sıra bol sıvı tüketmeye çalışıyorum. Yürümekte zorlanmaya başladım iyice penguen gibi oldum 🤣 Cumartesi kontrolüm var durumlar iyiyse normal doğumu bekleriz gibi 🫠
1oglanannesi ilaydaltan insaAlah bende senin gibi her an gele bilir diye beklemedeyiz bakalim nolucak 😂32 haftadan beri doura doura gidiyorum